Inne rozdziały...
Rozdział 2
Podstawy towrzenia rasy
Stosowanie strategii gry
Wybór podstawowej cechy rasy
Hyper Expansion
Super Stealth
War Monger
Claim Adjuster
Inner Strength
Space Demolition
Packet Physics
Interstellar Traveler
Alternate Reality
Jack of All Trades
Indywidualizacja rasy
Wybór drugorzędnych cech rasy
Improved Fuel Efficiency
No Ram Scoop Engines
Total Terraforming
Cheap Engines
Advanced Remote Mining
Only Basic Remote Mining
No Advanced Scanners
Generalized Research
Low Starting Population
Ultimate Recycling
Bleeding Edge Technology
Mineral Alchemy
Regenerating Shields
Gdzie i jak mieszkać
Określenie warunków życiowych
Jak uczynić produkcję, fabryki i kopalnie efektywnymi
Zasób na kolonistęt
Cechy fabryk
Cechy kopalń
Wybór ustawień dla badań
Energy
Weapons
Propulsion
Construction
Biotechnology
Przyspieszania badań
Zużycie pozostałych punktów
Minerały na powierzchni
Kopoalnie
Fabryki
Obrona
Koncentracja minerałów
Wybór punktów przełomu i oporu