Inne rozdziały...


Rozdział 2
Podstawy towrzenia rasy

Stosowanie strategii gry

Wybór podstawowej cechy rasy

  • Hyper Expansion
  • Super Stealth
  • War Monger
  • Claim Adjuster
  • Inner Strength
  • Space Demolition
  • Packet Physics
  • Interstellar Traveler
  • Alternate Reality
  • Jack of All Trades
  • Indywidualizacja rasy
  • Wybór drugorzędnych cech rasy

  • Improved Fuel Efficiency
  • No Ram Scoop Engines
  • Total Terraforming
  • Cheap Engines
  • Advanced Remote Mining
  • Only Basic Remote Mining
  • No Advanced Scanners
  • Generalized Research
  • Low Starting Population
  • Ultimate Recycling
  • Bleeding Edge Technology
  • Mineral Alchemy
  • Regenerating Shields
  • Gdzie i jak mieszkać
  • Określenie warunków życiowych

    Jak uczynić produkcję, fabryki i kopalnie efektywnymi

  • Zasób na kolonistęt
  • Cechy fabryk
  • Cechy kopalń
  • Wybór ustawień dla badań

  • Energy
  • Weapons
  • Propulsion
  • Construction
  • Biotechnology
  • Przyspieszania badań

    Zużycie pozostałych punktów

  • Minerały na powierzchni
  • Kopoalnie
  • Fabryki
  • Obrona
  • Koncentracja minerałów
  • Wybór punktów przełomu i oporu