Naprawa uszkodzonej floty
Uszkodzoną w wyniku walki flotę należy jak najszybciej naprawić, aby uzyskała
swoje pełne możliwości bojowe. Szczęśliwie nie trzeba budować żadnych statków
naprawczych, ratunkowych a to z tego względu, iż flota jest w stanie naprawić
się sama.
Istnieje jednak
kilka czynników które powodują, iż flota naprawia się wolniej bądź szybciej.
Miejsce
pobytu |
Roczny postęp naprawy |
|
|
|
 |
Bombardowanie wrogiej planety |
0% |
 |
Wroga
planeta (atak na wrogą flotę) |
brak napraw |
 |
Wroga planeta (brak ataku) |
3% |
|
|
|
 |
Stoi
w kosmosie |
2% |
 |
Lot w
kosmosie |
1% |
|
|
|
 |
Na orbicie własnej
planety (bez bazy) |
5% |
 |
Fort
kosmiczny (bez doku)
|
8% |
 |
Baza
kosmiczna (z dokiem) |
20% |
 |
Baza
lub fort atakowany przez wroga |
tylko
5% |
 |
Bramowanie |
brak napraw |
 |
We flocie co najmniej jeden
Fuel-Transport (FT) |
+5% |
 |
We flocie co najmniej jeden
Super-Fuel Xport (SFX) |
+10% |
UWAGA:
•
Obecność we flocie FT i
SFX nie dodaje się - flota będzie naprawiana w tempie 10% rocznie.
•
Większa ilość FT bądź
SFX traktowana jako pojedynczy statek (dot. napraw - nie dotyczy to produkcji
paliwa).
•
Brak napraw: obecność
FT lub SFX nie jest uwzględniana.
Opracowano na
podstawie instrukcji do gry.
Andrev
6.10.2004
|