Croby Sharmor

 

Ironium 4kT
Boranium 2kT
Germanium 4kT
Resources 10
Mass 8kT

 

Wymagane techy : Ener 7 i Const 4

Zdolności: Daje shields 60 oraz pancerz absorbujący 65 damage

 

    Główny element wyposażenia początkowych jednostek bojowych. Razem z LRT Regenerating Shields daje  sporą przewagę nad innymi jednostkami.

Oto przykłady:

                                                                                   

  Armor Shields Ranting
Fregata z RS 175dp 168dp 94
Fregata bez RS 175dp 120dp 94

 

Niby takie same designy ale dodatkowe punkty w sheldach są bardzo zauważalne.

 

  Armor Shields Ranting
Fregata z RS 220dp (none) 94
Fregata bez RS 395dp (none) 94

 

    Na powyższym przykładzie widać jak bardzo pancerz traci w przypadku RS. Rasa korzystająca z RS nie powinna raczej używać pancerzy. Ich cena i masa w przypadku RS może być na cenę życia.

       

Ironium  4kT   Max Fuel

50mg

Boranium  2kT   Armor 

20dp

Germanium   4kT   Shields

(none)

Resources

10

  Ranting

94

Mass 

 8kT

  Cloak/Jam

 0%/0%

      Initiative/Moves

1/--

    Podstawowy niszczyciel nie ma szans w starciu z fregatą z croby sharmorem, fregata nie tylko przewyższa go siłą ognia (dopiero instalacja Maneuvering Jet - wyrównuje ranting) ale również inicjatywą (instalacja Battle computera wyrównuje inicjatywę) - więc siłą rzeczy fregata odda strzał pierwsza - nie wspomnę już o kosztach budowy.