|
Croby Sharmor
Wymagane techy : Ener 7 i Const 4 Zdolności: Daje shields 60 oraz pancerz absorbujący 65 damage
Główny element wyposażenia początkowych jednostek bojowych. Razem z LRT Regenerating Shields daje sporą przewagę nad innymi jednostkami. Oto przykłady:
Niby takie same designy ale dodatkowe punkty w sheldach są bardzo zauważalne.
Na powyższym przykładzie widać jak bardzo pancerz traci w przypadku RS. Rasa korzystająca z RS nie powinna raczej używać pancerzy. Ich cena i masa w przypadku RS może być na cenę życia.
Podstawowy niszczyciel nie ma szans w starciu z fregatą z croby sharmorem, fregata nie tylko przewyższa go siłą ognia (dopiero instalacja Maneuvering Jet - wyrównuje ranting) ale również inicjatywą (instalacja Battle computera wyrównuje inicjatywę) - więc siłą rzeczy fregata odda strzał pierwsza - nie wspomnę już o kosztach budowy.
|