|
Nazwa |
Wymagana technologia |
Dane techniczne |
Opis |
Uwagi: |
 |
Transport Cloaking |
Uzyskujemy automatycznie od początku gry |
Ironium: 2 -1 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 2 -1 kT
Resourse: 3 - 1
Mass: 1 kT
|
Maskuje nieuzbrojone kadłuby,
redukuje zasięg wykrywania skanerów o 75 % |
Dostępny tylko dla SS
Zpbacz także:
Transport
Cloaking |
 |
Stealth Cloak |
Ener: 2
Elect: 5 |
Ironium: 2 -1 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 2 -1 kT
Resourse: 5 -1
Mass: 2 kT
|
Maskuje wszystkie okręty we flocie,
redukuje zasięg wykrywania skanerów o 35 % |
|
 |
Super-Stealth Cloak |
Ener: 4
Elect: 10 |
Ironium: 8 - 3 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 8 - 3 kT
Resourse: 15 -5
Mass: 3 kT
|
Maskuje wszystkie okręty, redukuje
zasięg wykrywania skanerów o 55 % |
|
 |
Ultra-Stealth Cloak |
Ener: 10
Elect: 12 |
Ironium:
Boranium:
Germanium:
Resourse:
Mass:
|
Maskuje wszystkie okręty, redukuje
zasięg wykrywania skanerów o 85 % |
Dostępny tylko dla SS
Zpbacz także:
Ultra-Stealth
Cloak |
 |
Multi Function Pod |
Ener: 11
Prop: 11
Elect: 11 |
Ironium: 2 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 2 kT
Resourse: 6
Mass: 2 kT
|
Maskuje wszystkie okręty, dodatkowo
udostępnia systemy zakłócania naprowadzania rakiet - 10% i zwiększa prędkość manewrową o 10 %
|
Prezent od MT
Zobacz:
Przewodnik po
urządzeniach MT |
 |
Battle Computer |
Uzyskujemy automatycznie od początku gry |
Ironium: 0 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 13 - 4 kT
Resourse: 5 - 1
Mass: 1 kT
|
Komputer zwiększa celność
torped/rakiet o 20 % i zwiększa inicjatywę o 1. Jeżeli na wrogich okrętach
są zainstalowane systemy zakłócania naprowadzania rakiet (jammery) efekt działania
komputera zostaje
zredukowany. |
|
 |
Battle Super Computer |
Ener: 5
Elect: 11 |
Ironium: 0 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 25 - 10 kT
Resourse: 14 - 6
Mass: 1 kT |
Moduł ten zwiększa celność
torped/rakiet o 30 % i zwiększa inicjatywę o 2. Jeżeli na wrogich okrętach
są zainstalowane systemy zakłócania naprowadzania rakiet (jammery) fekt działania
komputera zostaje
zredukowany. |
|
 |
Battle Nexus |
Ener: 10
Elect: 19 |
Ironium: 0 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 30 -23 kT
Resourse: 15 - 11
Mass: 1 kT |
Moduł ten zwiększa celność
torped/rakiet o 50 % i zwiększa inicjatywę o 3. Jeżeli na wrogich okrętach
są zainstalowane systemy zakłócania naprowadzania rakiet (jammery) fekt działania
komputera zostaje
zredukowany. |
|
 |
Jammer 10 |
Ener: 2
Elect: 6 |
Ironium: 0 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 2 - 1 kT
Resourse: 6 - 1
Mass: 1 kT |
Masz 10 % szansę na odchylenie toru
lotu nadlatującej torpedy/rakiety. Odchylona torpeda uszkadza tarcze
(uszkodzenie to 1/8 wartości trafienia w pancerz) |
Dostępny tylko dla IS.
Zobacz także:
Jammer 10 |
 |
Jammer 20 |
Ener: 2
Elect: 6 |
Ironium: 1 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 5 - 2 kT
Resourse: 20 -7
Mass: 1 kT |
Masz 20 % szansę na odchylenie toru
lotu nadlatującej torpedy/rakiety. Odchylona torpeda uszkadza tarcze
(uszkodzenie to 1/8 wartości trafienia ) |
|
 |
Jammer 30 |
Ener: 2
Elect: 6 |
Ironium: 1 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 6 -4 kT
Resourse: 20 - 12
Mass: 1 kT |
Masz 30 % szansę na odchylenie toru
lotu nadlatującej torpedy/rakiety. Odchylona torpeda uszkadza tarcze
(uszkodzenie to 1/8 wartości trafienia ) |
|
 |
Jammer 50 |
Ener: 16
Elect: 22 |
Ironium: 2 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 7 - 6 kT
Resourse: 20 -17
Mass: 1 kT |
Masz 50 % szansę na odchylenie toru
lotu nadlatującej torpedy/rakiety. Odchylona torpeda uszkadza tarcze
(uszkodzenie to 1/8 wartości trafienia ) |
Dostępny tylko dla IS.
Zobacz także:
Jammer 50 |
 |
Energy Capacitor |
Ener: 7
Elect: 4 |
Ironium: 0 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 8 - 2 kT
Resourse: 5 -1
Mass: 1 kT |
Zwiększa uszkodzenia zadawane przez
wszystkie bronie promieniowe na statku o 10 % |
|
 |
Flux Capacitor |
Ener: 14
Elect: 8 |
Ironium: 0 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 8 -4 kT
Resourse: 5 -3
Mass: 1 kT |
Zwiększa uszkodzenia zadawane przez
wszystkie bronie promieniowe na statku o 20 % |
Dostępny tylko dla HE
Zobacz także:
Flux Capacitor |
 |
Energy Dampener |
Ener: 14
Elect: 8 |
Ironium: 5 - 3 kT
Boranium: 10 - 5 kT
Germanium: 0 kT
Resourse: 50 -26
Mass: 2 kT |
Zwalnia wszystkie okręty podczas
bitwy o 1 punkt ruchu. |
Dostępny tylko dla SD
Zobacz także:
Energy Danpener |
 |
Tachyon Detector |
Ener: 8
Elect: 14 |
Ironium: 1 kT
Boranium: 5 -3 kT
Germanium: 0 kT
Resourse: 70 - 36
Mass: 1 kT |
Redukuje efektywne maskowanie
statków innych graczy o 5% |
Dostępny tylko dla IS
Zobacz także:
Tachyon Detector |
 |
Anti-matter Generator |
Weap: 12
Bio: 7 |
Ironium: 8 - 4 kT
Boranium: 3 - 1 kT
Germanium: 3 -1 kT
Resourse: 10 - 4
Mass: 10 kT |
Pełni funkcję zbiornika
paliwa o pojemności 200 mg i generuje 50 mg paliwa rocznie
|
Dostępny tylko dla IT
Zobacz także:
Anti-matter Generator |