|  | Nazwa | Wymagana technologia | Dane techniczne | Opis | Uwagi: | 
	
  |  | Colonization Module | Uzyskujemy automatycznie od początku gry | Ironium: 11 -3 kT 
  Boranium: 9 - 2 kT Germanium: 9 - 2 kT Resourse: 9 - 2 Mass: 32 kT   | Zasobnik ten pozwala okrętowi na 
	kolonizację planety i poprzez jego demontaż  przemianę jej na zdatną do 
	zamieszkania. | Niedostępny dla AR | 
	
  |  | Orbital Construction Module | Uzyskujemy automatycznie od początku gry | Ironium: 18 - 5 kT 
  Boranium: 13 - 4 kT Germanium: 13 - 4 kT Resourse: 18 - 5 Mass: 50 kT   | Moduł zawiera kadłub stacji 
	orbitalnej, która może zostać zainstalowana na orbicie niezamieszkałej 
	planety. Moduł zawiera również broń biologiczną, która podczas ataku 
	zabijania 2k wrogich kolonistów rocznie. | Dostępny tylko dla AR. 
	Zobacz także: 
	Orbital Construction Module | 
	
  |  | Cargo Pod | Const: 3 | Ironium: 5 -1 kT 
  Boranium: 0 kT Germanium: 2 - 1 kT Resourse: 10 - 2 Mass: 5 kT   | Zasobnik zwiększa przestrzeń 
	ładunkową okrętu o 50kT |  | 
	
  |  | Super Cargo Pod | Ener: 3 
	Const: 9 | Ironium: 8 -3 kT 
  Boranium: 0 kT Germanium: 2 - 1 kT Resourse: 15 - 5 Mass: 7 kT   | Zasobnik zwiększa przestrzeń 
	ładunkową okrętu o 100kT |  | 
	
  |  | Multi Cargo Pod | Ener: 5 
	Const: 11 Elect: 5 | Ironium: 5 kT 
  Boranium: 0 kT Germanium: 1 kT Resourse: 10 Mass: 9 kT   | Zasobnik zwiększa przestrzeń 
	ładunkową okrętu o 250kT, dodatkowo maskuje okręt na 10% i zwiększa pancerz 
	o 50 dp. | Prezent od MT 
	Zobacz: 
	Przewodnik po 
	urządzeniach MT | 
	
  |  | Fuel Tank | Uzyskujemy automatycznie od początku gry | Ironium: 5 -1 kT 
  Boranium: 0 kT Germanium: 0 kT Resourse: 4 - 1 Mass: 3 kT   | Zasobnik zwiększa ilość paliwa na 
	okręcie o 250mg. |  | 
	
  |  | Super Fuel Tank | Ener: 6 
	Prop: 4 Const: 14 | Ironium: 8 -4 kT 
  Boranium: 0 kT Germanium: 0 kT Resourse: 8 -4 Mass: 8 kT | Zasobnik zwiększa ilość paliwa na 
	okręcie o 500mg. |  | 
	
  |  | Maneuvering Jet | Ener: 2 
	Prop: 3 | Ironium: 5 - 1 kT 
  Boranium: 0 kT Germanium: 5 -1 kT Resourse: 10 - 2 Mass: 5 kT   | Silniki odrzutowe dają korzyści 
	w bitwie. Jeden silnik odrzutowy daje statkowi dodatkową ćwiartkę pola ruchu 
	na rundę bitwy. Każdy następny silnik odrzutowy daje +1/4 pola 
	w każdej rundzie bitwy. |  | 
	
  |  | Overthruster | Ener: 5 
	Prop: 12 | Ironium: 10 - 4 kT 
  Boranium: 0 kT Germanium: 8 - 4 kT Resourse: 20 - 9 Mass: 5 kT   | Podobnie jak silniki odrzutowe, 
	ultranapędy dają Ci korzyści w bitwie i pomagają zrekompensować utrudnienia 
	w ruchu spowodowane przez masę kadłuba i ładunku. Jeden ultranapęd daje 
	statkowi dodatkową +1/2 pola ruchu na rundę bitwy i dodatkową +1/2 pola 
	za każdy następny ultranapęd. |  | 
	
  |  | Jump Gate | Ener: 16 
	Prop: 20 Const: 20 Elect: 16 | Ironium: 0 kT 
  Boranium: 0 kT Germanium: 38 kT Resourse: 30 Mass: 10 kT   |  | Prezent od MT 
	Zobacz: 
	Przewodnik po 
	urządzeniach MT | 
	
  |  | Beam Deflector | Ener: 6 
	Weap: 6 Caonst: 6 Elect: 6 | Ironium: 0 kT 
  Boranium: 0 kT Germanium: 10 - 2 kT Resourse: 8 - 2 Mass: 1 kT   | Deflektor zmniejsza zadane przez broń 
	bimową uszkodzenia o 10%. |  |