Uwaga! Dane techniczne ulegają zmianie wraz z rozwojem technologicznym
(zwłaszcza zużycie minerałów i resourse)

  Nazwa Wymagana technologia Dane techniczne Opis Uwagi:
Colonization Module Uzyskujemy automatycznie od początku gry Ironium: 11 -3 kT

Boranium: 9 - 2 kT

Germanium: 9 - 2 kT

Resourse: 9 - 2

Mass: 32 kT

 

Zasobnik ten pozwala okrętowi na kolonizację planety i poprzez jego demontaż  przemianę jej na zdatną do zamieszkania.

Niedostępny dla AR
Orbital Construction Module Uzyskujemy automatycznie od początku gry Ironium: 18 - 5 kT

Boranium: 13 - 4 kT

Germanium: 13 - 4 kT

Resourse: 18 - 5

Mass: 50 kT

 

Moduł zawiera kadłub stacji orbitalnej, która może zostać zainstalowana na orbicie niezamieszkałej planety. Moduł zawiera również broń biologiczną, która podczas ataku zabijania 2k wrogich kolonistów rocznie.

Dostępny tylko dla AR.

Zobacz także: Orbital Construction Module

Cargo Pod Const: 3 Ironium: 5 -1 kT

Boranium: 0 kT

Germanium: 2 - 1 kT

Resourse: 10 - 2

Mass: 5 kT

 

Zasobnik zwiększa przestrzeń ładunkową okrętu o 50kT  
Super Cargo Pod Ener: 3

Const: 9

Ironium: 8 -3 kT

Boranium: 0 kT

Germanium: 2 - 1 kT

Resourse: 15 - 5

Mass: 7 kT

 

Zasobnik zwiększa przestrzeń ładunkową okrętu o 100kT  
Multi Cargo Pod Ener: 5

Const: 11

Elect: 5

Ironium: 5 kT

Boranium: 0 kT

Germanium: 1 kT

Resourse: 10

Mass: 9 kT

 

Zasobnik zwiększa przestrzeń ładunkową okrętu o 250kT, dodatkowo maskuje okręt na 10% i zwiększa pancerz o 50 dp. Prezent od MT

Zobacz: Przewodnik po urządzeniach MT

Fuel Tank

Uzyskujemy automatycznie od początku gry

Ironium: 5 -1 kT

Boranium: 0 kT

Germanium: 0 kT

Resourse: 4 - 1

Mass: 3 kT

 

Zasobnik zwiększa ilość paliwa na okręcie o 250mg.  
Super Fuel Tank Ener: 6

Prop: 4

Const: 14

Ironium: 8 -4 kT

Boranium: 0 kT

Germanium: 0 kT

Resourse: 8 -4

Mass: 8 kT

Zasobnik zwiększa ilość paliwa na okręcie o 500mg.  
Maneuvering Jet Ener: 2

Prop: 3

Ironium: 5 - 1 kT

Boranium: 0 kT

Germanium: 5 -1 kT

Resourse: 10 - 2

Mass: 5 kT

 

Silniki odrzutowe dają korzyści w bitwie. Jeden silnik odrzutowy daje statkowi dodatkową ćwiartkę pola ruchu na rundę bitwy. Każdy następny silnik odrzutowy daje +1/4 pola w każdej rundzie bitwy.

 
Overthruster Ener: 5

Prop: 12

Ironium: 10 - 4 kT

Boranium: 0 kT

Germanium: 8 - 4 kT

Resourse: 20 - 9

Mass: 5 kT

 

Podobnie jak silniki odrzutowe, ultranapędy dają Ci korzyści w bitwie i pomagają zrekompensować utrudnienia w ruchu spowodowane przez masę kadłuba i ładunku. Jeden ultranapęd daje statkowi dodatkową +1/2 pola ruchu na rundę bitwy i dodatkową +1/2 pola za każdy następny ultranapęd.

 
Jump Gate Ener: 16

Prop: 20

Const: 20

Elect: 16

Ironium: 0 kT

Boranium: 0 kT

Germanium: 38 kT

Resourse: 30

Mass: 10 kT

 

  Prezent od MT

Zobacz: Przewodnik po urządzeniach MT

Beam Deflector Ener: 6

Weap: 6

Caonst: 6

Elect: 6

Ironium: 0 kT

Boranium: 0 kT

Germanium: 10 - 2 kT

Resourse: 8 - 2

Mass: 1 kT

 

Deflektor zmniejsza zadane przez broń bimową uszkodzenia o 10%.