|
Nazwa |
Wymagana technologia |
Dane techniczne |
Opis |
Uwagi: |
 |
Colonization Module |
Uzyskujemy automatycznie od początku gry |
Ironium: 11 -3 kT
Boranium: 9 - 2 kT
Germanium: 9 - 2 kT
Resourse: 9 - 2
Mass: 32 kT
|
Zasobnik ten pozwala okrętowi na
kolonizację planety i poprzez jego demontaż przemianę jej na zdatną do
zamieszkania. |
Niedostępny dla AR |
 |
Orbital Construction Module |
Uzyskujemy automatycznie od początku gry |
Ironium: 18 - 5 kT
Boranium: 13 - 4 kT
Germanium: 13 - 4 kT
Resourse: 18 - 5
Mass: 50 kT
|
Moduł zawiera kadłub stacji
orbitalnej, która może zostać zainstalowana na orbicie niezamieszkałej
planety. Moduł zawiera również broń biologiczną, która podczas ataku
zabijania 2k wrogich kolonistów rocznie. |
Dostępny tylko dla AR.
Zobacz także:
Orbital Construction Module |
 |
Cargo Pod |
Const: 3 |
Ironium: 5 -1 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 2 - 1 kT
Resourse: 10 - 2
Mass: 5 kT
|
Zasobnik zwiększa przestrzeń
ładunkową okrętu o 50kT |
|
 |
Super Cargo Pod |
Ener: 3
Const: 9 |
Ironium: 8 -3 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 2 - 1 kT
Resourse: 15 - 5
Mass: 7 kT
|
Zasobnik zwiększa przestrzeń
ładunkową okrętu o 100kT |
|
 |
Multi Cargo Pod |
Ener: 5
Const: 11
Elect: 5 |
Ironium: 5 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 1 kT
Resourse: 10
Mass: 9 kT
|
Zasobnik zwiększa przestrzeń
ładunkową okrętu o 250kT, dodatkowo maskuje okręt na 10% i zwiększa pancerz
o 50 dp. |
Prezent od MT
Zobacz:
Przewodnik po
urządzeniach MT |
 |
Fuel Tank |
Uzyskujemy automatycznie od początku gry |
Ironium: 5 -1 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 0 kT
Resourse: 4 - 1
Mass: 3 kT
|
Zasobnik zwiększa ilość paliwa na
okręcie o 250mg. |
|
 |
Super Fuel Tank |
Ener: 6
Prop: 4
Const: 14 |
Ironium: 8 -4 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 0 kT
Resourse: 8 -4
Mass: 8 kT |
Zasobnik zwiększa ilość paliwa na
okręcie o 500mg. |
|
 |
Maneuvering Jet |
Ener: 2
Prop: 3 |
Ironium: 5 - 1 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 5 -1 kT
Resourse: 10 - 2
Mass: 5 kT |
Silniki odrzutowe dają korzyści
w bitwie. Jeden silnik odrzutowy daje statkowi dodatkową ćwiartkę pola ruchu
na rundę bitwy. Każdy następny silnik odrzutowy daje +1/4 pola
w każdej rundzie bitwy. |
|
 |
Overthruster |
Ener: 5
Prop: 12 |
Ironium: 10 - 4 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 8 - 4 kT
Resourse: 20 - 9
Mass: 5 kT |
Podobnie jak silniki odrzutowe,
ultranapędy dają Ci korzyści w bitwie i pomagają zrekompensować utrudnienia
w ruchu spowodowane przez masę kadłuba i ładunku. Jeden ultranapęd daje
statkowi dodatkową +1/2 pola ruchu na rundę bitwy i dodatkową +1/2 pola
za każdy następny ultranapęd. |
|
 |
Jump Gate |
Ener: 16
Prop: 20
Const: 20
Elect: 16 |
Ironium: 0 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 38 kT
Resourse: 30
Mass: 10 kT |
|
Prezent od MT
Zobacz:
Przewodnik po
urządzeniach MT |
 |
Beam Deflector |
Ener: 6
Weap: 6
Caonst: 6
Elect: 6 |
Ironium: 0 kT
Boranium: 0 kT
Germanium: 10 - 2 kT
Resourse: 8 - 2
Mass: 1 kT |
Deflektor zmniejsza zadane przez broń
bimową uszkodzenia o 10%. |
|