Ta rasa właściwie nie posiada żadnych specjalnych umiejętności. Jedyne jej zalety w stosunku do innych to wbudowane w niektóre typy kadłubów skanery penetrujące (dostępne od początku gry), o 20% większa pojemność planet oraz trzeci poziom we wszystkich dziedzinach nauki na początku gry. Niby niewiele, ale jednak te cechy i umiejętności czynią tą rasę bardzo silną, szczególnie w małych i ciasnych grach. Wbudowane skanery penetrujące znakomicie zwiększają prędkość kolonizacji oszczędzając przy okazji sporo zasobów (potrzeba mniej statków zwiadowczych do zbadania tej samej liczby planet oraz nie trzeba montować na nich skanerów ponieważ te są już wbudowane w kadłuby czyli za darmo). Start przynajmniej z trzecim poziomem we wszystkich dziedzinach nauki to tylko krok od możliwości budowy Privateerów z Fuel Mizerami. A połączenie tych umiejętności stanowi z rasy typu JoAT prawdziwą bombę kolonizacyjną. Tego typu rasy są dość łatwe do grania i choć lepiej sprawują się w grach krótkich do dobrze sprawują się także w większych i dłuższych.

Bonusy na starcie

• 3 poziomy we wszystkich technologiach
2 scouts
• 1 colony ship
• 1 medium freighter
• 1 mini miner
• 1 destroyer

Dodatkowe komponenty

• Kadłuby Scout, Frigate i Destroyer posiadają wbudowany skaner (zwykły i penetrujący) o zasięgu = 2N / N ly, gdzie N = 10 x aktualny poziom w Elec. 

Dodatkowe umiejętności

  • Jeśli przy tworzeniu rasy i ustawianiu kosztów naukowych zaznaczysz "All 'Costs 75%' Extra...." wszystkie twoje drogie technologie uzyskają dodatkowy jeden poziom (4 lvl)

Artykuły Tematyczne:

 

w przygotowaniu: