
Jeżeli lubisz miotać kamienie
wielkości księżyca z prędkościami prawie dwieście razy większymi od prędkości
światła to ten PRT jest dla Ciebie. Niestety w praktyce okazuje się, że tego
typu rasy są dosyć (jeżeli nie bardzo) trudne w grze. Mimo, iż zdolności tej
rasy w budowie Acceleratorów są na prawdę imponujące, to wykorzystanie tych
umiejętności jako broni ofensywnej bywa kłopotliwe. Najważniejszymi przyczynami
takiego stanu rzeczy jest to, iż w dłuższych grach (a tylko w takich starcza
czasu na osiągnięcie technologii odpowiedniej do budowy "szybkich" Acceleratorów)
minerały są zwykle towarem deficytowym (tylko Boranium występuje w nadmiarze), a
dodatkowo przed atakiem pakietowym jest się stosunkowo łatwo obronić. Dlatego
też tego typu rasy najlepiej sprawują się jako sojusznicy w grach grupowych
gdzie z góry określa się zespoły współpracujących ras.

676
Dodatkowe wyposażenie PP: |
|
Mass Driver 5 |
Mass Driver 9 |
Mass Driver 6 |
Mass Driver 11 |
Mass Driver 7 |
Mass Driver 12 |
Mass Driver 8 |
Mass Driver 13 |
Bonusy na starcie
•
4
poziom w Energy.
• 2 shielded scouty
• 1 colony ship
•
2 planety -
dla wszechświatów większych
od drobnego (tiny)
Dodatkowe komponenty
•
Mass Driver 5, 6, 8, 9, 11, 12, 13
•
Pakiety minerałów posiadają wbudowane skanery penetrujące z zasięgiem równym
ich prędkości do kwadratu
Dodatkowe umiejętności
-
•
Pakiety minerałów są
mniejsze i tańsze w budowie
-
• Wykrywa pakiety
minerałów wszystkich graczy będące aktualnie w locie , niezależnie od ich
położenia
-
• Rozpoznaje dokładnie
konstrukcję obcych baz gwiezdnych, które użyły mass akceleratory do
przechwycenia pakietu który wysłałeś
-
• Planety trafione pakietem
mają 50% szans na poprawienie (terraformowaniae) o 1% swoich atrybutów
środowiskowych. Nie każde 100kT minerałów trafia w planetę, dlatego też
dodatkowo jest
jeszcze 0,1% szans na polepszenie wartości planety o 1%.
|