Wybraliśmy właśnie rasę Inner-Strength. Chciałbym dodać, iż rasa IS to wielcy wielbiciele pokoju, gdyż broń którą tworzą jest dla nich wstrętna wobec czego droższa o 25% niż dla innych ras jak i również nie potrafią budować "sprytnych" bomb. Natomiast ich obrona naziemna jest wręcz fenomenalna i tańsza o 40% niż u innych . Dodatkowo posiadają bardzo przydatną cechę - unikalną - mianowicie potrafią się rozmnażać na statkach. Daje to rasie bardzo duże możliwości. Zaczynając od przeludnienia własnych planet - wyciskając z planety wszystkie soki, poprzez zasiedlanie nowych planet bez potrzeby zabierania kolonistów z już zasiedlonych (ewentualnie mogą zabierać ich znacznie mniej niż pozostali - zanim statek doleci do celu upłynie kilka lat, w trakcie których koloniści rozmnożą się), aż do wykorzystania kolonistów jako bomb (tzw. latające orgie - zrzucenie 4 milionów kolonistów na planetę przeciwnika jest z reguły równoznaczne z jej zdobyciem - niezależnie jakich to systemów obronnych przeciwnik by nie zainstalował).

Dodatkowe wyposażenie IS:  
  Croby Sharmor  
 Fielded Kelarium   Jammer 50
  Mini Gun   Tachyon Detector
  Speed Trap 20   Fuel Transport
 Jammer 10 Super Freighter

 

Bonusy na starcie

1 scout

1 colony ship

Dodatkowe kadłuby

• Super Freighter

• Fuel Transport

Dodatkowe komponenty

• Croby Sharmor - moc tarcz 60 plus 65 dp pancerza

• Fielded Kelarium - pancerz 175 plus 50 dp tarcz

• Speed Trap 20 - miny zatrzymujące statki

• Jammer 10 i Jammer 50 - systemy zakłócania  naprowadzania rakiet

• Tachyon Detector, redukcja efektywnego maskowania statków innych graczy o 5%

Dodatkowa broń

Mini Gun - siła ognia 13 zasięg 1 sweepownie min 208/rok

Dodatkowe umiejętności

  • • Koloniści lepiej się bronią
    • Szybsza naprawa statków

    • Obrona planetarna tańsza o 40% niż innych ras

    • Twoi koloniści na transportowcach potrafią się rozmnażać  w tempie ½ maksymalnego przyrostu rasy , zrzucać nadmiar populacji z orbitujących jednostek na własne planety.

Ograniczenia

• Broń droższa ot 25% niż u innych ras

• nie mogą budować bomb typu: Smart, Neutron, Enriched Neutron, Peerless i Annihilator

 

Przykładowe rasy:

Rasa napisana przez:

Jasona Cawleya

PRT - IS
LRTs - IFE, OBRM, NAS, RS
Hab - 0.33-3.44 grav, -104-136 temp, 32-84 rad 1/4 overall, almost 1/5
Pop growth - 18%
Pop efficiency - 1/1000
Factories - 12/8/16 G box checked
Mines - 10/3/15
Tech - weapons cheap, rest expensive and start at 3
5 points leftover - factories (gives one extra starting factory)

 

w przygotowaniu:

Regenerating Shields dla rasy WM, IS - porównanie

 

 

MC logo color