To PRT wymaga agresywnego stylu gry. Szczególnie dobrze War Mongerem gra się w małych i krótkich grach toczących się w małych i ciasnych wszechświatach. Całkowity brak umiejętności budowy min oraz ograniczone zdolności do budowy systemów obronnych powodują, że grając taką rasą trzeba trzymać swoich wrogów jak najdalej od własnego terytorium. Najlepiej tak zaprojektować swoją rasę, aby móc rozwinąć się możliwie szybko i jak najwcześniej zacząć atakować wykorzystując statki oparte na znakomitym kadłubie Battle Cruisera. Najlepszym sojusznikiem dla War Mongera jest rasa typu Space Demolition lub Inner Strenght.

Dodatkowe wyposażenie WM:  
Gatling Neutrino Cannon Battle Cruiser
Blunderbuss Dreadnought

 

Bonusy na starcie

1 armed scout

1 colony ship

Weapon na 5 poziomie Tech.

Propulsion i Energy na 1 poziomie Tech.

Dodatkowe kadłuby

Battle Cruiser

Dreadnought

Dodatkowa broń

Gattling Neutrino Cannon
Blunderbuss

Dodatkowe umiejętności

  • + ½ pola ruchu na turę bitwy
  • Koloniści są waleczniejsi podczas ataku
  • • Wszystkie bronie są o 25% tańsze w budowie
  • • Dokładnie poznaje konstrukcję statku, gdy tylko zostanie przeskanowany przez radar.

Ograniczenia

Nie potrafią budować stawiaczy min ani kłaść pól minowych
• Mogą budować systemy obronne tylko SDI oraz Missile Battery

 

 

 

Artykuły tematyczne:

 

 

w przygotowaniu:

War Monger - Strategie

Jak zrobić potwora WM

Regenerating Shields dla rasy WM, IS - porównanie